Лабораторно-практична робота № 1.
Кривошипно-шатунний та газорозподільний механізми двигунів Д-240, СМД-18Н, А-41 та Д-144.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові‚ роботі, регулюванню та технічному обслуговуванню кривошипно-шатунного механізму (КШМ) та газорозподільного механізму (ГРМ) тракторних двигунів. Навчитись проводити розбирання, складання, регулювання та технічне обслуговування механізмів двигунів.
Лабораторно-практична робота № 2.
Кривошипно-шатунний та газорозподільний механізми двигуна СМД-60.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові‚ роботі, регулюванню та технічному обслуговуванню кривошипно-шатунного механізму (КШМ) та газорозподільного механізму (ГРМ) двигунів СМД-60/СМД-62. Навчитись проводити розбирання, складання, регулювання та технічне обслуговування механізмів двигунів.
Лабораторно-практична робота № 3.
Система охолодження та мащення двигунів Д-240, СМД-18Н, А-41 та Д-144.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові‚ роботі, регулюванню та технічному обслуговуванні систем охолодження та мащення двигунів. Навчитись проводити розбирання і збирання вузлів та агрегатів систем охолодження і мащення.
Лабораторно-практична робота № 4.
Система охолодження та мащення двигуна СМД-60.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові‚ роботі, регулюванню та технічному обслуговуванні систем охолодження та мащення двигунів тракторів СМД-60 (СМД-62). Навчитись проводити розбирання і збирання вузлів та агрегатів систем охолодження і мащення.
Лабораторно-практична робота № 5.
Система живлення двигунів Д-240 та А-41.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові, роботі, регулюванню та технічному обслуговуванні вузлів системи живлення двигунів. Навчитись проводити розбирання, складання, встановлення та технічне обслуговування вузлів системи живлення дизельних двигунів.
Лабораторно-практична робота № 6.
Система живлення двигуна СМД-60.
Мета заняття: закріпити теоретичні знання по будові, роботі і регулюван¬ню та технічному обслуговуванні системи живлення дизельного двигуна з паливним насосом розподільчого типу. Навчитись проводити розбирання, скла¬дання і регулювання вузлів і агрегатів системи живлення двигуна СМД-62.
Лабораторно-практична робота № 7.
Система пуску двигунів А-41, Д-240, СМД-60.
Мета заняття: закріпити теоретичні знання по будові, роботі, регулюван¬ню та технічному обслуговуванню агрегатів, вузлів і пристроїв системи пуску дизельних двигунів. Навчитись проводити розбирання, складання, технічне обслуговування та регулювання механізмів системи пуску дизельних двигунів.
Лабораторно-практична робота № 8.
Муфта зчеплення трактора МТЗ-80. Особливості будови муфти зчеплення тракторів ЮМЗ-6АЛ та Т-40АМ.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові і регулюванню муфти зчеплення. Навчи-тись проводити операції по розбиранню, складанню і регулюванню муфти зчеплення, орієн-туватись в причинах можливих експлуатаційних несправностей.
Лабораторно-практична робота № 9.
Муфта зчеплення трактора Т-150. Ососбливості будови муфти зчеплення тракторів ДТ-75М.
Мета заняття: закріпити теоретичні знання і поглибити знання по будові і регулюванню муфти зчеплення. Навчитись проводити операції по розбиранню, складанню та регулюванню муфти, виявляти причини можливих експлуатаційних несправностей муфти зчеплення.
Лабораторно-практична робота № 10.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові, роботі та регулюванню коробок передач тракторів МТЗ-80/82, ДТ-75Н, Т-40АМ та Т-70С. Навчитись проводити розбирання, складання і регулювання коробок передач вказаних марок тракторів.
Лабораторно-практична робота № 11.
Коробка передач трактора Т-150К. Особливості будови коробки передач трактора Т-150.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові та роботі коробки передач тракторів Т-150К та Т-150. Навчитись проводити розбирання і складання вузлів і механізмів коробок передач вка-заних марок тракторів.
Лабораторно-практична робота № 12.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання з будови, роботи, регулювання та усунення можливих експлуатаційних несправностей ведучих мостів тракторів МТЗ-80 (МТЗ-82). Навчитись проводити розбирання і складання вузлів і механізмів ведучих мостів вказаних марок тракторів.
Лабораторно-практична робота № 13.
Ведучі мости і карданні передачі тракторів Т-150К. Особливості будови ведучого моста трактора Т-150.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання з будови, роботи, регулювання та усунення можливих експлуатаційних несправностей ведучих мостів тракторів Т-150К та Т-150. Навчитись проводити розбирання і складання вузлів і механізмів ведучих мостів та карданних передач тракторів Т-150К (Т-150).
Лабораторно-практична робота № 14.
Ведучий міст трактора ДТ-75МВ.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання з будови, роботи, регулювання та усунення можливих експлуатаційних несправностей ведучого моста трактора ДТ-75МВ. Навчитись проводити роз-бирання і складання вузлів і механізмів ведучого моста трактора ДТ-75МВ.
Лабораторно-практична робота № 15.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові та регулюванню гальмівних систем з механічним та пневматичним приводом; навчитись проводити розбирання, складання і регулювання вузлів та агрегатів гальмівних систем тракторів Т-150К, МТЗ-80/82, ЮМЗ-6, Т 40,
Лабораторно-практична робота № 16.
Ходова частина тракторів Т-40 (Т-40АМ), МТЗ-80 (МТЗ-82).
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові та регулюванню ходової частини колісних тракторів, навчитись проводити розбирання, складання і регулювання вузлів ходової частини, змінювати ширину колії, дорожній просвіт. Освоїти способи підвищення прохідності колісних тракторів, передбачених конструктивними особливостями ходової частини.
Лабораторно-практична робота № 17.
Ходова частина тракторів ДТ-75М, Т-150, Т-70С.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові та регулюванню ходової частини гусеничних тракторів, навчитись проводити розбирання, складання і регулювання вузлів ходової частини, виявляти та усувати найбільш характерні несправності.
Лабораторно-практична робота № 18.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові та регулюванню рульового керування тракторів МТЗ-80/82 та МТЗ-100/МТЗ-102, навчитись проводити розбирання, складання і регулювання вузлів та агрегатів рульового керування, виявляти та усувати найбільш характерні несправності.
Лабораторно-практична робота № 19.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові і роботі вузлів і агрегатів гідроначіпної системи трактора. Навчитись проводити розбирання, складання вузлів і агрегатів гідросистеми.
Лабораторно-практична робота № 20.
Розподільник гідравлічної начіпної системи трактора.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові та роботі розподільника гідроначіпної системи трактора. Навчитись проводити розбирання, складання гідророзподільника.
Лабораторно-практична робота № 21.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові, роботі та використанні ГЗВ та силового (позиційного) регулятора трактора МТЗ-80/82. Навчитись проводити розбирання і складання агрегатів ГЗВ та силового (позиційного) регулятора.
Лабораторно-практична робота № 22.
Начіпний механізм, автозчіпка, буксирний гак трактора. Вал відбору потужності.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові, роботі та регулюванню начіпного механі-зму, ВВП та іншого робочого обладнання трактора, навчитись проводити їх розбирання, скла-дання та регулювання.
Лабораторно-практична робота № 23.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові і роботі акумуляторних батарей. Навчитись проводити підключення, заряджання, технічне обслуговування акумуляторних батарей, приго-тування електроліту.
Лабораторно-практична робота № 24.
Генератори та реле регулятори напруги.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові і роботі генератора реле-регулятора напру-ги трактора. Навчитись проводити розбирання, складання і технічне обслуговування генера-тора та реле-регулятора напруги.
Лабораторно-практична робота № 25.
Система запалювання пускового двигуна трактора.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові і роботі системи запалювання пускового двигуна трактора. Навчитись проводити розбирання, складання і регулювання системи запа-лювання пускового двигуна.
Лабораторно-практична робота № 26.
Стартери електричні. Система освітлення, сигналізації і контролю.
Мета заняття: закріпити і поглибити теоретичні знання по будові і роботі стартерів для запуску пускових двигунів та основного двигуна с-г тракторів, приладів освітлення, світлової та звукової сигналізації, контрольно-вимірювальних приладів. Навчитись проводити їх розбирання.